Even de Accord voorstellen
-
- Berichten: 1354
- Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
- Locatie: Heijen
HOi
geen halfsyntheet omdat deze te veel aditieven heeft die kleine vuildeeltjes in de motor kan losweken en gevolgens preken voor zich.
gr
geen halfsyntheet omdat deze te veel aditieven heeft die kleine vuildeeltjes in de motor kan losweken en gevolgens preken voor zich.
gr
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)
Ik wil het er ook pas ingooien na de motor van binnen schoon gemaakt te hebben.
Er is een Castrol oldtimer olie maar alleen voor motoren voor 1980. Staat ook niets over de viscositeit.
Dus wil ik er Castrol 10W-40 in gooien.
Kroon Olie heeft wel een organische 10W-40 maar ben hier geen fan van.
Een oude garage baas vertelde mij gisteren dat men toen alleen kon kiezen tussen 15W-40 en 5W-30. Het grootste probleem toe (zei hij) was de instabiliteit van de aditieven. De carburateur motoren krijgen veel water en brandstof om de oren en keuze van de olie van toen werd gebaseerd hierop.
But correct me if i'm wrong ;-)
Er is een Castrol oldtimer olie maar alleen voor motoren voor 1980. Staat ook niets over de viscositeit.
Dus wil ik er Castrol 10W-40 in gooien.
Kroon Olie heeft wel een organische 10W-40 maar ben hier geen fan van.
Een oude garage baas vertelde mij gisteren dat men toen alleen kon kiezen tussen 15W-40 en 5W-30. Het grootste probleem toe (zei hij) was de instabiliteit van de aditieven. De carburateur motoren krijgen veel water en brandstof om de oren en keuze van de olie van toen werd gebaseerd hierop.
But correct me if i'm wrong ;-)
Hey Roland,DAFKE schreef:Hoi Katana,
Wat moet er aan de auto gebeuren om hem door de APK te krijgen?
Groetjes Roland.
Excuus voor de late reactie.
- Een bandje rechts voor
- Remblokken voor vervangen
- Massakabel rechter achterlicht
- Veiligheidsgordels achter terug plaatsen
- Lichtbeeld koplampen/vervangen
- Achter remmen stellen
Dat valt toch nog wel mee?Katana schreef:Hey Roland,DAFKE schreef:Hoi Katana,
Wat moet er aan de auto gebeuren om hem door de APK te krijgen?
Groetjes Roland.
Excuus voor de late reactie.
- Een bandje rechts voor
- Remblokken voor vervangen
- Massakabel rechter achterlicht
- Veiligheidsgordels achter terug plaatsen
- Lichtbeeld koplampen/vervangen
- Achter remmen stellen
Band is te vervangen.
Remblokken zijn wel aan te komen.
Massakabel lijkt me ook geen groot probleem.
Veiligheidsgordels achter terug plaatsen? Is toch niet verplicht bij dit bouwjaar? Je mag alleen niemand achterin hebben.
Koplampen zijn geen probleem, heb ik waarschijnlijk wel voor je liggen.
Remmen stellen is ook geen groot probleem.
Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!
Ik had bij mijn Accord 1981 afkeur op de gordels achterin, ze waren gerafeld. Toen ik de gerafelde gordel eruit had geschroefd was het APK goedkeur, ze zijn bij dit bouwjaar niet verplicht achterin!
Blackrix
Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!