wie red mijn honda civic uit 1981

Tja, ook zijn er leden die voor hun Honda een nieuw warm garageplekje zoeken.
bokkerider

wie red mijn honda civic uit 1981

Bericht door bokkerider » do feb 20, 2014 00:35

hallo honda vrienden!
Mijn naam is dion aka bokkerider uit Sweikhuizen zuid-limburg nabij geleen-sittard.
Ik heb in januari een rode `81er civic hondamatic 1300cc gekocht met 57700 km op de teller, met het idee het beestje wat op te knappen en er heerlijk van te genieten, want het is een super leuke auto vind ik.
Met een verse 2 jaar APK er bij tot jan. 2016 ik heb er in de afgelopen 6 weken 1100km mee gereden.
Nu het volgende, ik ben aangenomen op een cruise schip waar ik op 24 maart ga werken en zal dan ten minste tot september weg zijn.
Daardoor ben ik genoodzaakt mijn civic te verkopen.
de civic heeft heel wat krassen en deuken links voor spatbord en linker deur en beide bumpers, roest op de bekende plekken, maar hij loopt heerlijk!
interieur is nog mooi, behalve de bestuurders stoel een beetje, dasboard is in perfecte staat, ook de hemel is smetteloos, de asbak is zo te zien nog nooit gebruikt.
Ook heb ik een heerlijke retro schapen vacht voor om het stuur gekocht, lekker warm! mijn idee was om ook het hele interieur te coveren met schapenvacht in de toekomst.
alle licht doet het, er komt een tomtom go 720 bij met kabel voor de aansteker en zuignap. ook heb ik er los een pioneer radio/cd bij uit 2010 die ik wilde inbouwen.
orginele radio zit er in.
Ook komt er een orginele nieuwe folder bij van de civic, gestempeld door het berijf waar hij ooit gekocht is in 1981, rotor honda heerlen.
het kenteken bewijs was van de eerste eigenaar.
het lukt me niet zo goed om meer pics te plaatsen want ik krijg ze niet kleiner gemaakt... ik ben geen held met de computer..
hij staat ook op speurders, maar dat zijn maar 6 pics.
Als er iemand geintereseerd is mag hij weg na een aannemelijk bod.
ik kan u ook een hoop pics sturen via whats app, hier is mijn nr 0684715433
Mvg,
Dion
Bijlagen
IMG_1089.jpg
IMG_1089.jpg (21.23 KiB) 4403 keer bekeken
IMG_1092.jpg
IMG_1092.jpg (24.96 KiB) 4405 keer bekeken

Plaats reactie