Klusplekken te huur in Austerlitz

Bied hier je onderdelen aan.
andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

Klusplekken te huur in Austerlitz

Bericht door andregc » wo mei 23, 2012 10:47

hallo forumvrienden,

ik vind dat jullie ook recht hebben op een kans een leuke werkplek te regelen voor je wagentjes, dus als het je wat lijkt mail me dan. In mijn topics over mijn bol die 23 jaar heeft stil gestaan staan wel wat foto's maar ik kan er nog meer mailen als je interesse hebt.

omdat vriend Ad zich heeft teruggetrokken uit de loods in Austerlitz bij Zeist, zijn er zeker 2 riante plekken vrij gekomen van 3,2 bij 5,5 meter en nog ietsje meer in de loods om permanent lekker aan het knutselen te gaan aan je autootje. De loods biedt totaal ruimte aan 6 riante plekken en zeker 1 of 2 kleinere plekken voor eventueel een kleiner autootje zoals een bolletje.

We willen het in goed overleg zo ideaal mogelijk maken voor iedereen. De plekken liggen min of meer vast, maar als je een grotere klus hebt neem je een plek aan de achterzijde en kun je ongelimiteerd aan de slag zonder dat ze aan de kant hoeven oid.

De loods heeft een grote ruime deur waar 2 autos naast elkaar doorheen kunnen. Er is al veel gereedschap aanwezig. Bij mooi weer is het prima buiten klussen zonder dat je ook maar 1 ziel stoort, hooguit een paar paarden.

De prijs ligt tussen de 100 en 125 euro per maand afhankelijk van het feit of we de kleinere plekken ook kunnen verhuren en eventueel de zolder ook nog voor langdurige opslag. Ik hoop dat het op 100 per maand uitkomt, maar dan heb je echt de ruimte, kun je er altijd in en is er veel gezelligheid. Er is een toilet aanwezig, een keukentje om koffie te zetten, een zitbank om in de zon te lunchen en stromend water uiteraard.

Op termijn willen we misschien nog een kleine brug regelen en een stevige compressor. De zolder kan eventueel dienen als onderdelen opslag maar als we dat los kunnen verhuren heeft dat de voorkeur. Er is iig veel ruimte aanwezig als dit niet lukt.

Als je interesse hebt voor minimaal een half jaar maar natuurlijk liever langer, mail me dan.

groeten Andre
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

Plaats reactie