het is tijd geworden om mij eens netjes voor te stellen.

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
steelpannetje

het is tijd geworden om mij eens netjes voor te stellen.

Bericht door steelpannetje » za feb 12, 2011 20:58

Hallo!
Sommige hebben mij hier al wat "onzin" zien posten, maar 1 post was in ieder geval niet onzinnig, want die heeft mij geholpen aan mijn "nieuwe" vriend!


Afbeelding

Dankzij henk heb ik weer een bolletje en ik hoop dat ik er nog lang van kan genieten.
Deze foto is volgens henk van vorig jaar, maar het is wel de mooiste foto die ik er op dit moment van heb.

Ik heb ook foto's van hoe hij nu is, die zal ik er morgen even opzetten!

Etarsa

Bericht door Etarsa » za feb 12, 2011 21:37

Mooie auto !!

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » za feb 12, 2011 22:16

Hallo Steelpannetje,

Is inderdaad een mooie Civic. Ik zou er overigens blauwe kentekenplaten op zetten. Officieel mag het volgens mij niet (mag tot bouwjaar 1978), maar volgens mij is er niemand die er over zal vallen. Misschien zien we je aanwinst op een meeting?

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

steelpannetje

Bericht door steelpannetje » za feb 12, 2011 23:37

Blackrix schreef:Ik zou er overigens blauwe kentekenplaten op zetten. Officieel mag het volgens mij niet (mag tot bouwjaar 1978), Blackrix
Mag tot? of tot en met? Dit is namelijk een 78er.

Etarsa

Bericht door Etarsa » za feb 12, 2011 23:40

Oldtimerplaten Als het voertuig een kenteken heeft met side code 1, 2 of 3 en als de datum eerste toelating vóór 1 januari 1978 ligt, mag een blauwe kentekenplaat worden gevoerd. Een voertuig waarvan de datum eerste toelating na 1 januari 1978, doch voor september 1978 ligt, kan wel over een oldtimerkenteken beschikken, doch mag geen blauwe oldtimerplaat voeren. ;-)

steelpannetje

Bericht door steelpannetje » zo feb 13, 2011 01:05

BAH! 24 Januri 1978.... :evil:

Etarsa

Bericht door Etarsa » zo feb 13, 2011 01:47

Ik zou zeggen....gewoon doen als het geen daily driver is. Politie doet daar echt niet moeilijk over, laat staan dat ze het weten. Gewoon zeggen, zo gekocht. 8)

Echter weet ik niet hoe je aan blauwe platen komt.

steelpannetje

Bericht door steelpannetje » zo feb 13, 2011 03:27

Ik zal eens informeren of ik aan die platen komen kan, bedankt voor de info iig!

Voor de rest van de foto's, die heb ik maar in het andere topic gezet:

http://india.messageboard.nl/4339/viewt ... =8146#8146

DAFKE
Berichten: 810
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 12:57
Locatie: Chaam

Bericht door DAFKE » zo feb 13, 2011 10:23

Blauwe platen kan je gewoon laten maken bij je plaatselijke IRA of Besbo automaterialenzaak, je hoeft je papieren niet eens te laten zien omdat er geen code op de platen staat. Voor de APK- keuring moet je ze wel overschroeven, want een goede keurmeester zal hem hier op afkeuren.
2 platen koste mij vorig jaar 33 euro.

Roland.

Etarsa

Bericht door Etarsa » zo feb 13, 2011 11:48

Nou, probleem opgelost lijkt me !! Veel plezier 8)

mielko
Berichten: 1280
Lid geworden op: di nov 17, 2009 21:13
Locatie: zeeland

Bericht door mielko » ma feb 14, 2011 13:14

Ik heb nog wel een complete stoelhoes voor je.Maar die is wel helemaal zwart
Afbeelding

steelpannetje

Bericht door steelpannetje » ma feb 14, 2011 13:53

Hoi, mielko.
Stoelen zijn geen probleem.
Die uit mijn donorbol blijken nog goed te zijn. Enige wat mij stoort is de bovenkant rugleuning van de achterbank.
Ik ga van de week eens informeren bij een stoffeer bedrijf of dat netjes te herstellen is.
Maar als iemand een gave rugleuning heeft hoor ik het ook graag!

Plaats reactie