Andre stelt zich voor....!

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

Andre stelt zich voor....!

Bericht door andregc » do okt 14, 2010 19:20

Hallo honda'ers,

hierbij wil ik mijzelf nog even voorstellen. Ik zit al even op dit forum, ben 30 jaar oud en rij honda sinds ik 19 ben. Het is begonnen met type 3 civics, waaronder een zwarte i gt, gekocht voor 150 euro. Na een keer toyota te hebben gehad kwam ik door financiele afwegingen terecht op een type 2 civic belasting vrij. De eerste op de foto. Hier een tijd met veel plezier in gereden. Terwijl ik hierin reed heb ik een grijze type 2 driedeurs uit belgie gehaald met 28000 km.

Deze grijze heeft de echte honda liefde in me naar boven gehaald. Heel veel aan gedaan en me nooit laten staan, heerlijke automaatje en hij zag er ongelofelijk goed uit. Fantastisch rood interieur en lekker motorgeluid. De bruine type 2 had op een gegeven moment wel erg veel rotte dorpel plekken en kon ik nog redelijk verkopen. De grijze was toen even de enige auto tot er een type 3 in champagne bruin bij kwam. Deze heeft 1 jaar geleefd en toen door de roestduivel tever heen om nog te repareren voor dat geld.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Helaas heb ik de grijze type 2 in sept 2010 verkocht, er was een keer schade bij gereden en ik moest 1 van de 4 auto's ook gewoon verkopen ivm ruimte enzovoort. De auto waar de echte honda freakness mee was begonnen is dus helaas verkocht.

Voordat de type 3 kwam is er reeds een bolletje 5 deurs handbak aangeschaft. Gekocht met kapotte motor en later ook versnellingsbak vervangen. Na alles op orde te hebben reed hij als een monstertje.
Zo kwam het bolletje in mijn bezit.
Afbeelding
En stond hij erbij na enige modificaties.
Afbeelding
Nieuwe embleempjes, kamei voorspoiler, iets verlaagd aan de voorzijde en het interieur is echt heel erg netjes. Deze auto is in sept 2010 verkocht. De mooie onderdelen liggen op zolder te wachten voor een volgend bolletje.
Afbeelding
Afbeelding

Sinds 3 jaar heb ik een accord uit 1982 als dagelijks vervoer, heerlijke auto op gas, want dat scheelt toch wel veel geld. Geimporteerd uit Duitsland, lekker vertroeteld en inmiddels al aardig wat kilometers mee gemaakt zonder problemen. Ziet er ook best goed uit natuurlijk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn grootste hobby object is toch wel mijn T3. Heerlijk voertuig, veel aan gedaan inmiddels en mooie vakanties mee gehad. Als je wilt onthaasten, gewoon 95 rijden en lekkere muziek aan, puur genieten. Deze heb ik sinds 2007.

Afbeelding
Afbeelding

Sinds februari 2011 heb ik een hele mooie civic 1.3 s overgenomen van een gerenommeerde clublid Louis. Deze auto kende ik al jaren en ik was er zeer van onder de indruk. De foto's spreken voorzich. Ik heb de upgrade van de motoronderdelen zelf gedaan, en de buitenzijde nog een beetje aangepast, maar de auto was al zo netjes als hij er op de foto's uitziet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ga het hier bij laten. Als er nog dingen veranderen zal ik dat op het forum plaatsen.

Tot snel allemaal.

groeten andre
Laatst gewijzigd door andregc op zo sep 04, 2011 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » do okt 14, 2010 21:53

Hey Andre,

Gezellig, jij ook hier..... :lol:

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf » ma okt 25, 2010 21:53

Hallo Andre,

Erg leuke auto's! de 5dr civic ziet er nog goed uit!

Groet Dave

Schuttie

Bericht door Schuttie » wo okt 27, 2010 13:56

Hoi Andre,

Zonde van die type 2 civic. Mijn ouders hebben de facelift met vierkante koplampen. Echt gaaf die striping daarbij. Zal je wel aan het hart gegaan zijn die weg te doen.

Rick

Plaats reactie