Blackrix stelt zich voor (Alweer).....

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Blackrix stelt zich voor (Alweer).....

Bericht door Blackrix » wo okt 06, 2010 17:20

Aangezien vandaag iemand een verkeerd knopje op het forum heeft ingedrukt waardoor een groot deel van de topics verdwenen zijn (ruimt overigens wel lekker op), stel ik me maar weer eens voor. Mijn vader had de achternaam Ensing en mijn ouders hebben me Martijn genoemd. Ik heb al bijna 25 jaar iets met het merk Honda (toen kochten we onze eerste Accord) en de voorliefde is er nog steeds. Ik heb inmiddels al verschillende Honda's gehad, maar momenteel bestaat het wagenpark uit een Prelude 2.0i uit 1992 bomvol met allerlei opties gebouwd (Airco, Cruise-control, Folding Mirrors, Vierwielbesturing, Mistlampset voor, etc). Verder heb ik nog een zwarte CRX uit 1988, een Accord uit 1981 die al een paar jaar wacht op restauratie en een Civic uit 1979. En verder rijdt de halve familie Honda. Samen met Henry run ik Honda Vriendenkring Nederland.

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Hondafreak

Bericht door Hondafreak » do okt 07, 2010 23:30

Hoi Martijn,

Welkom (nogmaals) hier op het forum van de HVN......

LOL;-)

Gr. Tom

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » vr okt 08, 2010 21:55

Hondafreak schreef:Hoi Martijn,

Welkom (nogmaals) hier op het forum van de HVN......

LOL;-)

Gr. Tom
Maar wie is u dan? U heeft zich nog niet nogmaals voorgesteld..... :lol:

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Hondafreak

Bericht door Hondafreak » vr okt 08, 2010 22:21

Ik behoef geen verdere introductie..... ben beroemd, berucht en berouwd.......

Plaats reactie