ook even voorstellen

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
freddy

ook even voorstellen

Bericht door freddy » do jul 07, 2011 19:17

Hierbij wil ik mij ook nog eens voorstellen bij jullie honda vriendenclub.Ik heb me al eens voorgesteld maar dat is ergens verloren gegaan bij een computerfoutje bij jullie geloof ik ergens in het verleden..Mijn naam is dus Freddy en woon in Zelzate ( Belgïë).Nabij Nederland ( Sas Van Gent ). Ik ben 52 jaar jong. Ik ben reeds 32 jaar tewerk gesteld bij Honda Europe in de gentse haven. Daar bestaat mijn job uit het herstellen van transportschade aan de nieuwe wagens die hier allemaal toe komen. Ook word ik regelmatig ingeschakeld om opties te monteren op aanvraag van de invoerder. Dus het is zeer goed mogelijk dat jullie wagen ooit eens langs mij is gepasseerd. Hier in Gent komen alle wagens binnen voor gans europa. Ook voor Nederland dus. Jullie nemen vooral de hybride wagens af.
Ik rijd zelf met een Honda Accord sedan Diesel van 1 jaartje oud.In het verleden al vele Hondas gehad. 2 x civic en 4generaties van accord. Een paar jaar terug had ik zin om eens een oudje een nieuw mooi leven te geven. Na een lange zoektocht heb ik eindelijk een Prelude van 1981 gevonden in nog redelijk goede staat. Toch heb ik besloten om hem volledig te restaureren. Na een jaartje van veel werk is het resultaat zeer goed meegevallen. Ik ben er vorig jaar mee naar Gemert gekomen en daar verschillende leden van jullie ontmoet. Zo dat was het zowat. Ik zal eens wat fotos posten als het me lukt. Groeten aan allen

Freddy

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » do jul 07, 2011 20:44

Hallo Freddy,

Welkom op het forum. Dus al 32 jaar werkzaam bij Honda in Gent. Mijn Civic wordt eind deze maand 32 jaar, dus is dat misschien wel één van je eerste auto's geweest in 1979....... En het is wel een hele prestatie, 32 jaar bij één werkgever, er zijn tegenwoordig niet veel meer die dat halen.

Ik ben wel benieuwd naar je Prelude. Was het nog moeilijk om daar onderdelen voor te krijgen?

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

freddy

Bericht door freddy » vr jul 08, 2011 08:12

Tja inderdaad al een hele tijd bij Honda. Zal er nu wel niet meer weg gaan denk ik.
Ga nu eventjes een foto van mijn prelude, zoals hij er nu uit ziet, op het forum proberen te plaatsen. Als dit lukt volgen er wel van voor en na.

Afbeelding

Schuttie

Bericht door Schuttie » vr aug 12, 2011 20:14

Zo Iemand met nog een Prelude en een mooie ook! Die striping is ook gaaf. We zijn met weinigen hier op het forum de prelude mannen. Welkom

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » vr aug 12, 2011 21:55

Schuttie schreef: We zijn met weinigen hier op het forum de prelude mannen.
Hoho, hier ook nog een Preludeman. Ik heb alleen een iets jongere Prelude (1992)!

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Schuttie

Bericht door Schuttie » vr aug 12, 2011 21:57

@ Blackrix Gaaf Een goede vriend van mij heeft een 93er 2.0i waar net een volledig verchrooms rvs uitlaat systeem onder is gegaan:P Gaaf ding wel. Welk blok licht er in die van jou? de 2.2 vtec?

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » vr aug 12, 2011 22:01

Ik heb de 2.0i op LPG zonder ABS, de goedkoopste uitvoering dus. Er is alleen wel achteraf het nodige aan aangepast. Iets verlaagd (alleen voor, achter zorgt de gastank daar wel voor), achterspoiler, 16" lichtmetaal, airco, originele cruisecontrol, leren stuur (JDM), folding mirrors(JDM), remmen van een 2.2 VTEC (iets groter), maar de grootste klus was het monteren van de vierwielbesturing...... ;-)

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Schuttie

Bericht door Schuttie » vr aug 12, 2011 22:02

Klinkt goed! Die van hem heeft wel ABS al brand het lampje continu dus de pomp is miss kaput. Spoilertje heeft hij ook verder is hij stock.

Plaats reactie