Ontsteking alles nieuw..... Hoort die weerstand voor de bobine 6 Volt weg te snoepen?
wie kan mij aan een (Honda) werkplaats handboek helpen?
De Olyslager vraagbaak beantwoord niet al mijn vragen....
Groet Dave
af en toe geen brandstof.. ? '78 5 deurs..
Tijdens het starten van de motor hoort er 12V naar de bobine te gaan.
Wanneer de motor gewoon draait zo ong 9volt.
Dit omdat er origineel een 9volt bobine in hoort.
Waarom denk je dan.Tijdens het starten krijgt de 9volt bobine even 12volt voor zn kiezen,wat even een sterkere vonk geeft.Wat moet zorgen voor een beter startende motor.
Wanneer de motor gewoon draait zo ong 9volt.
Dit omdat er origineel een 9volt bobine in hoort.
Waarom denk je dan.Tijdens het starten krijgt de 9volt bobine even 12volt voor zn kiezen,wat even een sterkere vonk geeft.Wat moet zorgen voor een beter startende motor.
OK, mooi om te weten kan ik dat ook nog controleren.
Op dit punt verdenk ik nog steeds de brandstofvoorziening, Na montage van mijn oude, gecontroleerde carburateur reed de auto weer zoals die mij gewend is.
Goede start en af en toe een hikje dus...
Na experimenteren met de vlotterhoogte afstelling ( iets armer of rijker deellast en volgas ) wel een prettig rijdende auto verkregen maar op het moment dat het euvel zich voordoet is het wel zeer duidelijk brandstoftekort..
Wellicht de tank ontluchting of iets dergelijks.. Ik kan immers niet het brandstof/vlotterniveau zien als ik aan het rijden ben.. :)
Op dit punt verdenk ik nog steeds de brandstofvoorziening, Na montage van mijn oude, gecontroleerde carburateur reed de auto weer zoals die mij gewend is.
Goede start en af en toe een hikje dus...
Na experimenteren met de vlotterhoogte afstelling ( iets armer of rijker deellast en volgas ) wel een prettig rijdende auto verkregen maar op het moment dat het euvel zich voordoet is het wel zeer duidelijk brandstoftekort..
Wellicht de tank ontluchting of iets dergelijks.. Ik kan immers niet het brandstof/vlotterniveau zien als ik aan het rijden ben.. :)