bananendoos vol routes

Heb je een leuke route in binnen of buitenland?
Deel hem dan in dit forum met ons.
Plaats reactie
jeroen

bananendoos vol routes

Bericht door jeroen » do dec 02, 2010 08:59

hoi hoi

heb hele doos vol liggen maar nu nog tijd :(

nadat ik gevraagd had voor dit topicje ,ben ik begonnen met de opstart van mijn 1ste zaak :P . een cafe en restaurant in waalwijk . en naast het internationale chauffeuren slokt dat de rest van de vrije tijd op .
maar als iemand een route wil rijden en hij weet een gebied dan kan ik kijken of ik een route heb liggen .
als de zaak eenmaal van de grond is (eind januari als het goed is ) dan zit ik meer achter de computer i.v.m. administratie , webpagina , hyves , twitter en wat hebben we nog meer . tegenwoordig kun je als bedrijf niet achter blijven blijkbaar . dan hoop ik dat ik voor het voorjaar er al een stel routes op hier op heb staan .

gr

mielko
Berichten: 1280
Lid geworden op: di nov 17, 2009 21:13
Locatie: zeeland

Bericht door mielko » vr dec 03, 2010 23:59

Dan weten we in ieder geval waar het volgende HVK etentje is :lol:

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » za dec 04, 2010 13:24

mielko schreef:Dan weten we in ieder geval waar het volgende HVK etentje is :lol:
Aangezien de routes uit een bananendoos komen denk ik een bananenrepubliek?? :lol:

Backrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

jeroen

Bericht door jeroen » za dec 04, 2010 17:26

met 3 grote parkeerplaatsen in de buurt moet een leuke meeting toch ook kunnen ...

maar waalwijk is nog net niet zover dat het bij de categorie ''bananenrepubliek'' hoort .. daar zijn we nog mee bezig ;-)

gr

Plaats reactie