Knutselsmurf z'n 1978 Honda 1200 5-door Hondamatic

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
knutselsmurf

Knutselsmurf z'n 1978 Honda 1200 5-door Hondamatic

Bericht door knutselsmurf » ma okt 25, 2010 21:56

Afbeelding

Ik ben sinds 2005 eigenaar van deze auto, ben de 3e eigenaar en na een lange stilstand hed deze auto wel wat werk. maar met 54000 km in al die tijd is lang niet alles zo slecht :)

Ik heb de motor en remmen gereviseerd, koetswerk hersteld van roest, nieuwe achterklep en wielophangingsdelen, velgen gepoedercoat.
Interieur is als nieuw. Nieuw gespoten in z'n oude kleur.

Alleen nog een nieuw motorkapje nodig...

Robert Itr

Bericht door Robert Itr » ma okt 25, 2010 22:33

Welkom,ziet er netjes en glimmend uit.Ook direct een blanke laklaag mee laten spuiten? Ik ben ook bezig met het restaureren van een civic van 79. Welke onderdelen heb je allemaal vernieuwd en was er een beetje goed aan te komen?

andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

Welkom

Bericht door andregc » di okt 26, 2010 00:47

hallo,

prachtige bolletje zeg, ontzettend mooi inderdaad. De kleur zit er goed op iig.

Laat eens wat meer foto's zien als je een keer tijd hebt en neem hem een keer mee naar een meeting, lijkt me leuk hem in het echt te zien.

groeten andre
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf » di okt 26, 2010 15:21

Ook direct een blanke laklaag mee laten spuiten? Ik ben ook bezig met het restaureren van een civic van 79. Welke onderdelen heb je allemaal vernieuwd en was er een beetje goed aan te komen?
Hallo Robert,

De auto is metallic bruin, YR30M, Hier zit altijd blanke lak op.
Onderdelen kunnen lastig zijn, techniek is goed aan te komen maar chroom, sierlijsten en plaatwerk is altijd lastig.

Groet Dave
Laat eens wat meer foto's zien als je een keer tijd hebt en neem hem een keer mee naar een meeting, lijkt me leuk hem in het echt te zien.

groeten andre
Hallo Andre,

Ik zal 's een mooi setje foto's maken. en een meeting lijkt mij gezellig, wanneer is de volgende :)

Groet Dave

Plaats reactie