Even voorstellen

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trishie0
Berichten: 4
Lid geworden op: di okt 31, 2023 15:30

Even voorstellen

Bericht door trishie0 » ma nov 13, 2023 12:11

Hi iedereen,

Mijn naam is Trish, ik woon in Den Haag. Ik woon ongeveer al 30 jaar in Nederland en kom oorspronkelijk uit de UK.
Mijn schatje is een rode 1984 Honda Civic 1.5S die ik in 2013 heb gekocht. Ze komt oorspronkelijk uit Belgie en was ingevoerd door de vorige eigenaar. Een paar jaar gelenden toen ik opzoek was voor onderdelen, kwam ik iemand tegen op Marktplaats die precies dezelfde Honda te koop had als ik.
Uit onze gesprekken heb ik hele leuke dingen geleerd over mijn auto, dat onze model een hele bijzondere uitvoering is waarbij maar 2 van deze serie uitgebracht was in Nederland. Plus, mijn vriend toen de tijd (die is o.a een gamer) had deze model/serie ook gevonden in de Grand Turismo spel.
Allebei hele leuke extra dingen om te weten over mijn schatje die ik erg dol op ben :P

Elke 2 jaar komt ze keurig door de APK met natuurlijk de dingen die af en toe vervanging moest worden die op zijn; banden, remmen, accu etc.. maar ze is nooit op de weg kapot gegaan. Ik zit ga nu de fase in van body opknappen, want roesten kan ze wel! Van de zomer kwam een kleine barst onderaan midden in de voorruit, die binnen een aantal weken helemaal naar boven is getrokken en natuurlijk moet vervangen worden, en ik vroeg me af als iemand misschien hier in de groep heeft suggesties waar ik een voorruit kan vinden of misschien 1 heeft te koop? Ik heb al een aanvraag geplaatst op de onderdelenlijn en kijk regelmatig op Marktplaats... Alle tips, hulp en advies zijn welkom en gewaardeerd :P
Bijlagen
My car Knotwilg.jpg
My car Knotwilg.jpg (1.41 MiB) 2068 keer bekeken
CIMG6509.JPG
Mijn schatje
CIMG6509.JPG (470.86 KiB) 2073 keer bekeken
Laatst gewijzigd door trishie0 op ma nov 13, 2023 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.

DAFKE
Berichten: 810
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 12:57
Locatie: Chaam

Re: Even voorstellen

Bericht door DAFKE » ma nov 13, 2023 12:45

Leuk om je bekend te maken.

Inderdaad is er nog een andere rode 1.5 S. Das een originele Nederlander. Maar die is ook niet meer in zo beste staat.

Grt Roland.

Gebruikersavatar
trishie0
Berichten: 4
Lid geworden op: di okt 31, 2023 15:30

Re: Even voorstellen

Bericht door trishie0 » ma nov 13, 2023 12:52

Hi Roland,

Ja das idd jammer. Ik wil dat niet aan de mijne laten gebeuren :)

Plaats reactie