Even voorstellen

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » do aug 09, 2012 22:20

De naafdopjes lijken me wel erg origineel Honda.....

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

CivicSB

Bericht door CivicSB » di aug 14, 2012 20:57

De velgen zijn inderdaad van compomotive, ik heb even een foto erbij ingevoegd ;-)

Afbeelding

Afbeelding

Boef

Bericht door Boef » di sep 25, 2012 19:53

Hoi Stephan,

Weet je al of je de 29e in Ermelo bij de sleutel/BBQ bent? Wij komen ook met onze witte 77-er civic. Kunnen we het spelletje doen: zoek de 15 verschillen, want die zijn er wel 8)

Esther

CivicSB

Bericht door CivicSB » vr sep 28, 2012 22:53

Hoi Esther,

ik ga het helaas niet redden, door wat drukte met school/werk de laatste tijd was het me geheel ontschoten me eigen af te melden. Morgen ga ik namelijk op vakantie dus de verschillen zoeken houden we nog te goed
;-).

Gr. Stephan

CivicSB

Re: Even voorstellen

Bericht door CivicSB » ma apr 18, 2016 21:43

Hoi Allemaal,

Het is weer even geleden (2012 :silent: ) zie ik dat ik hier iets van mij heb laten horen maar mijn account was nog actief :woow: . Ik was ongeveer 1,5 week geleden op een Honda meeting in De Meern waar ik wel wat leuke gesprekken had met André en Huub en dacht laat me weer eens zien :).

In de tussentijd zijn er een paar wijzigingen geweest waar ik helaas niet allemaal foto's van heb maar ik zal het hieronder opsommen:

- Groot onderhoud: Remschijven en blokken laten vervangen. Distributieriem en filters etc..

- De benzinetank was vervuild, deze is eronderuit gegaan en er is een goede gebruikte onder gekomen. Van te voren toch maar even laten stralen en er bleken toch nog wel wat slechte stukken op de vulaansluiting te zitten. Het geheel getectyleerd en er weer netjes onder gemonteerd.

- Ik was helemaal weg van de dakrek die je veel in Amerika ziet, deze heb ik daarom in 2014 deze kant uit gehaald. Het was niet de meest makkelijke klus om te bevestigen maar wel een erg leuk gezicht :).

- I.v.m. lekkage de waterpomp vervangen.

- De scharnieren van de ramen achter waren een beetje geroest, deze vervangen voor nette.

- Accu vervangen.

- Mijn einddemper was aan vervanging toe, ik heb een kennis van het origineel een RVS einddemper laten namaken. Zo heb ik er in de toekomst ook weinig omkijken meer naar.

Verder heeft de daily Civic van 94'' plaats gemaakt voor iets anders dan Honda namelijk een Toyota Carina GTI van 1995 :shh: .

Ik zal komend weekend eens een paar goede foto's proberen te maken :woow: .

andregc
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 13:33
Locatie: Utrecht

Re: Even voorstellen

Bericht door andregc » ma apr 18, 2016 21:48

Hallo Stephan,

wat goed dat je weer wat van je laat horen. Ik wist niet dat dit je mooie bol was, je topic was wat weggezakt :)

Hopelijk kunnen we ze eens naast elkaar zetten. Misschien tof om naar honda-fest te komen, daar staat ook genoeg moderners namelijk, volgens mij vind je dat ook wel mooi.

Ondertussen zijn foto's van je bol iig even om ons zoet te houden.

groeten André
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo

CivicSB

Re: Even voorstellen

Bericht door CivicSB » za apr 23, 2016 20:30

Hee André,

Ja dat is inderdaad wel weer eens leuk :woow: . Ik had met diegene waar ik de vorige meeting in De Meern mee was al afgesproken om naar Hondafest te gaan. Hij met zijn civic cabrio en ik kom nu ook met de goedgekeurde bol. Zou inderdaad leuk zijn ze naast elkaar daar te zetten :woow: .

Ik had vandaag wat foto's gemaakt maar jullie houden ze even tegoed, de computer werkt niet echt mee :roll: .

Plaats reactie