Even voorstellen
- Gekke Gerritje
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
- Locatie: West-Terschelling
Re: Even voorstellen
Dat is lekker!! Door die mooie Honda's heb ik op mijn toetsenbord gekwijld, bedankt!!
Honda Civic 1.2 Hondamatic 1977
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966
- Gekke Gerritje
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: za sep 24, 2011 21:34
- Locatie: West-Terschelling
Re: Even voorstellen
Bedankt maat, alweer een vlek.
Honda Civic 1.2 Hondamatic 1977
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966
Subaru Forester 2.0 Turbo automaat 2000
Aprilia Pegaso 650 ie 2002
Legnano automatic 2v 1966
Re: Even voorstellen
Ziet er goed uit, heb je ook een foto helemaal van de zijkant?
En hoe rijdt het?
groeten Andre
En hoe rijdt het?
groeten Andre
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
1995 BMW 3-serie e36 1.8 cabrio rood
1999 Subaru Forester 2.0 turbo
Re: Even voorstellen
Het rijd geweldig nu, ga denk ik vanavond de CRX remmen op de voor as zetten, en dan schokdempers afstellen.
Wil alleen nog Civic 2 wagon voor stabilisatorstang en Civic-S achter stabilisator, dan is hij denk perfect.
Het rijd in princiepen als een kart, met de dempers op zacht is het best goed te doen zelfs met 195/45/14. (Toyo Proxes T1R)
heb nu demping op 0 voor 10 achter staan (gaat tot 30) ga denk vooras wat harder zetten kijken tot waar hij grip houd. (te hard is uiteraard niet goed voor de grip)
Velgen zijn BBS RZ 14x6.5j ET30
De kleine banden maat + de vijf bak geeft wel een leuke acceleratie voor een 30 jaar oud autootje al moet het toch wel stuk sneller worden.
Aanzienlijk sneller dan mijn 1.3S Kadett, het lijkt still te staan t.o.v. de Legend's
Ga denk wel een keer als ik er tijd voor heb gevlakte kop + CBR carburateurs en aangepaste distributie doen.
Heb onlangs Carburateur gereviseerd, nieuwe vacuüm & benzine slangen,
Ook gelijk beurtje gedaan, filters, bobine, rotor en verdeel kap, bougies & kabels en olie.
Met namen de nieuwe ontsteking en vacuüm vond ie prettig
Wil alleen nog Civic 2 wagon voor stabilisatorstang en Civic-S achter stabilisator, dan is hij denk perfect.
Het rijd in princiepen als een kart, met de dempers op zacht is het best goed te doen zelfs met 195/45/14. (Toyo Proxes T1R)
heb nu demping op 0 voor 10 achter staan (gaat tot 30) ga denk vooras wat harder zetten kijken tot waar hij grip houd. (te hard is uiteraard niet goed voor de grip)
Velgen zijn BBS RZ 14x6.5j ET30
De kleine banden maat + de vijf bak geeft wel een leuke acceleratie voor een 30 jaar oud autootje al moet het toch wel stuk sneller worden.
Aanzienlijk sneller dan mijn 1.3S Kadett, het lijkt still te staan t.o.v. de Legend's
Ga denk wel een keer als ik er tijd voor heb gevlakte kop + CBR carburateurs en aangepaste distributie doen.
Heb onlangs Carburateur gereviseerd, nieuwe vacuüm & benzine slangen,
Ook gelijk beurtje gedaan, filters, bobine, rotor en verdeel kap, bougies & kabels en olie.
Met namen de nieuwe ontsteking en vacuüm vond ie prettig