Leuke Oldtimer rit!
Leuke Oldtimer rit!
Hallo Allemaal,
Ik ga dit jaar weer meedoen aan de OKRV rit op 30 april in velp. HEt is een hele leuke oldtimer rit met allerlij merken en modellen. Waaronder in het verleden ook een aantal honda's ik heb in 2009 met mijn eigen prelude mee gereden en toen waren er een aantal bolletjes en een 2e type civic 5 deurs aanwezig. Ook de groene accord van andregc? Ik wilde de rit even op het forum bekend maken ook omdat ik dit jaar weer aanwezig ben zij het niet achter het stuur. Mijn pa doet wel mee met zijn 83er civic en ik ben bijrijder in de nieuwe aanwinst van mijn oom een 83er prelude type 2. Ik heb er heel veel zin in en vroeg me af of er nog andere forumleden van plan zijn mee te rijden?
Groeten,
Schuttie
Ik ga dit jaar weer meedoen aan de OKRV rit op 30 april in velp. HEt is een hele leuke oldtimer rit met allerlij merken en modellen. Waaronder in het verleden ook een aantal honda's ik heb in 2009 met mijn eigen prelude mee gereden en toen waren er een aantal bolletjes en een 2e type civic 5 deurs aanwezig. Ook de groene accord van andregc? Ik wilde de rit even op het forum bekend maken ook omdat ik dit jaar weer aanwezig ben zij het niet achter het stuur. Mijn pa doet wel mee met zijn 83er civic en ik ben bijrijder in de nieuwe aanwinst van mijn oom een 83er prelude type 2. Ik heb er heel veel zin in en vroeg me af of er nog andere forumleden van plan zijn mee te rijden?
Groeten,
Schuttie
-
- Contacteer:
Heb me ook opgegeven
hallo jongens,
na een dagje klussen aan mijn rode civicje heb ik mijzelf ook opgegeven voor de rit in Velp, leuk als we daar weer met een aantal naartoe kunnen gaan.
Groeten andre
na een dagje klussen aan mijn rode civicje heb ik mijzelf ook opgegeven voor de rit in Velp, leuk als we daar weer met een aantal naartoe kunnen gaan.
Groeten andre
1976 Civic Wagon oranje
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
2005 Subaru Legacy STI grijze muis
2006 Jazz Sport geel
1977 Civic 1.6 wit
1979 Civic 1.2 hondamatic rood
1980 VW T3 Westfalia geel
1987 Accord Aerodeck 2.0i ex rood
2005 Subaru Legacy STI grijze muis
2006 Jazz Sport geel
Re: Leuke Oldtimer rit!
dit is een heel erg verlate reactie maar toen ik de thread oldtimer rit las wilde ik gelijk weten wie wat waar! Worden deze ritten nog steeds gehouden, nu 2 jaar later? Ik heb geen hele oude oldtimer maar de jaren 70 tellen ook wel mee neem ik aan, lijkt me leuk om eens met wat andere oldtimers mee te rijden!! 

-
- Site Admin
- Contacteer:
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!
ah super! bedankt Blackrix! Ik ga t ook vanavond eens ff goed nakijken allemaal!