Honda civic handgeschakeld 1978 'wit' - loop/sloop

Tja, ook zijn er leden die voor hun Honda een nieuw warm garageplekje zoeken.
Gesloten
Dracoplasm

Honda civic handgeschakeld 1978 'wit' - loop/sloop

Bericht door Dracoplasm » za mar 31, 2012 21:13

Onze leuke civic is bijna toe aan een nieuwe apk waar het bolletje (volgens onze monteur) zonder moeite door had kunnen komen.
Vandaag is de uitlaat in één keer verschrikkelijk gaan roken, stottert de motor en lijkt de auto minder vermogen te hebben. Dus zo goed als zeker de koppakking...
:cry:

Wij hebben geen tijd, en geen geld om hier verder mee aan de slag te gaan.
De auto heeft vrij veel roest, maar nergens doorgeroest. Begonnen met plekken bijwerken, plamuur etc. Maar nog niet afgewerkt. Carrosserie wil ik dus slecht noemen. Binnen ziet de auto er behoorlijk goed uit, zeker voor zijn leeftijd. De auto rijdt (tot vandaag dus) en schakelde geweldig. Heel jammer maar het houd voor ons nu eenmaal op.

Tegen elk aannemelijk bod. Op te halen in Groningen.

Afbeelding

Robert Itr

Bericht door Robert Itr » zo apr 01, 2012 10:36

je hebt een pb

Dracoplasm

Bericht door Dracoplasm » di apr 03, 2012 13:12

Robert Itr schreef:je hebt een pb
Niks ontvangen

Dracoplasm

Bericht door Dracoplasm » wo apr 11, 2012 13:13

300 euro incl. de licht metalen velgen en de originele. De lm hebben nog goede banden (ruim een jaar geleden gekocht) alleen zijn er twee leeg gelopen, waarschijnlijk is één velg lek oid.
De originele stalen velgen hebben ook nog prima banden als ik me niet vergis. De auto rijd (tot nu dus), schakelt en remde altijd prima. Motor draaide altijd vlot, ook in het koude weer. Alleen de lak is echt heel slecht.

rs79 v.3

loop of sloop

Bericht door rs79 v.3 » za apr 14, 2012 17:59

hoi Michiel,

jammer dat je er mee gaat stoppen, zo duur is het allemaal niet hoor!
als ik het geld had...........had jij mijn velgjes b.v niet :lol:
ze zien er goed uit onder jou auto.
de velgen komen bij oud forum genoot roel vandaan, welke er helaas ook mee is gestopt.

gr Patrick.

Dracoplasm

Bericht door Dracoplasm » zo apr 15, 2012 09:44

De foto is toen we hem net hadden, na twee jaar weer en wind stop ik er mee tot er een garage is waar ik hem stallen kan. Het is gewoon alles bij elkaar en ik vind het zonde van zo'n auto.

Dracoplasm

Bericht door Dracoplasm » za apr 28, 2012 16:25

Kan dicht, is opgehaald/

Gesloten