FF voorstellen, Peter, Amsterdam

In dit topic moet iedereen zichzelf even voorstellen. Dus wie ben je en wat voor Honda's heb je?
Plaats reactie
PeterVerboom

FF voorstellen, Peter, Amsterdam

Bericht door PeterVerboom » ma sep 26, 2011 16:15

Hi Allemaal!
Mijn naam is Peter Verboom uit Amsterdam. Heb me jaren geleden al eens eerder gemeld op het forum met mijn Aerodeck uit 87. Helaas al die tijd er helemaal niets mee gedaan, dus ook niet actief geweest.
Reden dat ik nu weer terug kom op het forum is een beetje droevig... ik wil de Aerodeck verkopen, maar dan bvk aan een liefhebber. En waar beter dan op een liefhebbers forum!

MvG
Peter

Gebruikersavatar
CIVIC GT 1985
Berichten: 1750
Lid geworden op: vr mei 08, 2009 21:43
Locatie: Amsterdam

Bericht door CIVIC GT 1985 » ma sep 26, 2011 17:23

Welcome back.

Eindelijk versterking uit Amsterdam.

Ga je nu wel met het forum iets doen, in de toekomst weer of alleen een nieuw baasje zoeken voor de Honda?

Gr. Remco

PeterVerboom

Bericht door PeterVerboom » ma sep 26, 2011 18:07

Hi Remco,

Dank voor je welkome woorden, maar ben bang dat ik inderdaad een ander baasje wil zoeken voor de Aerodeck.
Hij staat er maar, en ik heb in mijn garage al voor een paar jaartjes (ahum) werk staan aan mijn andere projecten.
Ik kom er gewoonweg niet aan toe. En dat is echt zonde voor de auto.

Hij is nu bijna 25. In de hoop dat het de FEHAC lukt om het vastgestelde einde aan de 25 vrij regeling weer ongedaan te maken. Dat was tenslotte ingesteld omdat we rekeningrijden zouden krijgen. Hoor je niemand meer over. Lijkt wel of er andere dingen aan de hand zijn tegenwoordig. ;-)

Peter

;-) ;-)

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » ma sep 26, 2011 18:27

Ik ben bang dat als je dit ter sprake brengt in de 2e kamer je een reactie krijgt als "Doe eens normaal, joh!!". ;-)

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

PeterVerboom

Bericht door PeterVerboom » ma sep 26, 2011 23:09

Haha, nu ja we blijven hopen....

P.

Plaats reactie