Collega oldtimer met panne.

Moeilijk te geloven voor sommige Hondaliefhebbers, maar soms zijn er andere auto's die ook op de gevoelige plaat blijven hangen.
Plaats reactie
AWH

Collega oldtimer met panne.

Bericht door AWH » do okt 12, 2017 21:29

Onlangs kwam ik onderweg een collega oldtimer tegen welke helaas pech had. Natuurlijk even gestopt om te vragen of vader en zoon hulp konden gebruiken en daar ze een redelijke file aan het veroorzaken waren was daar het verzoek om een "sleepje".Euh,geen probleem,ware het niet dat het hier een heuse truck betrof.. "Hij weegt niks hoor",gaf zoon nog aan. Nouja,proberen kan natuurlijk altijd en zodoende de mannen een sleep gegeven naar de eerstvolgende afrit,gelukkig nog geen kilometer verderop.Opzich ging dat prima,eenmaal op gang, maar het had ook niet heel veel langer moeten duren want bij aankomst bij een benzinestation om af te koppelen bleek dat ik mijn koppeling toch al behoorlijk kon ruiken.Deze had het dus, zoals te verwachten viel, zwaar gehad maar geen probleem verder. Wel twee dankbare mannen die nu op een rustige plek eens onder de motorkap konden duiken,en ik had een leuke ervaring en de Prelude kon zijn paardjes eens aan de gang zetten.
Bijgaand een fotooke van de onfortuinlijke truck.

Afbeelding
Afbeelding


Groet,Auke.

Hans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do nov 09, 2006 16:41
Locatie: Wagenborgen

Re: Collega oldtimer met panne.

Bericht door Hans » do okt 12, 2017 21:38

:woow: Klasse man.
Honda Accord 2.4i Type S Aut 2010
Honda Civic 2.0 Type S 2005
Honda Monkey Z125 '23
Yamaha MT01 2011
Yamaha XT500 1977

DAFKE
Berichten: 809
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 12:57
Locatie: Chaam

Re: Collega oldtimer met panne.

Bericht door DAFKE » vr okt 13, 2017 19:53

Toppie. Heel goed bezig.

Grt. Roland.

mielko
Berichten: 1280
Lid geworden op: di nov 17, 2009 21:13
Locatie: zeeland

Re: Collega oldtimer met panne.

Bericht door mielko » za okt 14, 2017 20:56

Ja goed bezig!
Altijd ff helpen!

En niet eerst je telefoon pakken om een film te maken......
CRX Del-Sol--------- PC50 ------------FIAT ducato Frankia 530
CR-V -----------------NOVIO ----------Shadow zijspan-----------
CIVIC 75-------------TOMOS A3-------TOMOS A35

AWH

Re: Collega oldtimer met panne.

Bericht door AWH » vr okt 20, 2017 10:49

Ha,jij hebt het nieuws gevolgd. Motoragent bekeurd 28 mensen die foto's/filmpjes maken van ongeval,daarmee zelf file/gevaarlijke situaties veroorzakend..
Heel vervelend,dergelijke lui,jammer genoeg eerder regelmaat dan uitzondering.Lekker bekeuren á € 230,-,duur filmpje dan.

Groet,Auke.

Plaats reactie