koplamp civic coupe 96

Plaats hier je oproep als je op zoek bent naar onderdelen.
honda-henk
Berichten: 1989
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 08:24
Locatie: ermelo
Contacteer:

Bericht door honda-henk » vr dec 14, 2012 07:19

aggg henry toch ze heeft de broek aan gr henk
honda civic 1979
honda accord 1977
honda accord 1979
honda accord 1980
honda civic vijf deurs 1979
honda civic 1.6 2003 aut/leer 370000 km
Honda civic 1.8 2011
Honda jazz 1.3 2016
schuur vol onderdelen

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Re: HVN voor liefhebbers voor Hondas van 20 jaar en ouder?

Bericht door Blackrix » vr dec 14, 2012 18:44

Boef schreef:Henry,
Misschien kan ik niet rekenen... maar ehhh een civic uit 1996 is toch nog geen 20 jaar oud :?: :roll:

.......Honda Vriendenkring Nederland
Het messageboard van HVN voor liefhebbers van Honda's van 20 jaar en ouder. ....


groeten Esther
Deze discussie hebben we al vaker gehad. Henry is een liefhebber van Honda's van 20 jaar of ouder, als dit niet zo zou zijn had hij de Civic van 1978 allang verkocht. Je hoeft zelfs geen Honda van 20 jaar of ouder te hebben om wel een liefhebber te zijn.

Veel mensen op dit forum weten, omdat ze liefhebber zijn van Honda, ook genoeg over jongere Honda's. De kans dat iemand een koplamp weet te vinden is hier toch vrij groot. En door Honda's jonger dan 20 jaar met liefde te behandelen door bijvoorbeeld een nieuwe koplamp krijgen ook deze Honda's de kans om ouder te worden dan 20 jaar. Het één heeft dus met het ander te maken!

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Boef

Bericht door Boef » vr dec 14, 2012 20:34

He Heny,

ik hoop dat er nog wel een broek voor je over is.... zo in de winter is het knap koud zonder ;-)
En heel veel plezier met de civic! Post je dan ook nog een paar foto's van je nieuwe aanwinst?

Ach ja kom ik er nu pas achter wat werkelijk de doelgroep is voor dit forum... haha beter laat dan nooit toch?


groeten Esther

s2000
Berichten: 121
Lid geworden op: za okt 29, 2011 17:33
Locatie: Nijverdal

Bericht door s2000 » vr dec 14, 2012 23:45

ja zonder broek is zo'n lullig gezicht

andre
Honda Crv van 2009
Honda Crz van 2012
Honda del sol van 1996
Honda crx ed9 van 1988
Honda accord van 1980
Honda Z600 van 1971

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » za dec 15, 2012 10:04

s2000 schreef:ja zonder broek is zo'n lullig gezicht

andre
Misschien is een rokje of een jurkje een oplossing, maar of het daar nou veel beter van wordt..... :lol:

Maar ff weer On Topic, is het nog gelukt met de koplamp?

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Bart

Bericht door Bart » zo dec 16, 2012 23:43

Henry,

ik heb zo een OEM koplamp liggen voor een coupe 96-98
indien interesse stuur me dan maar een PM

Bart

Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

stelregel

Bericht door Honda-ronny » ma dec 17, 2012 08:20

Als ik me goed herinner is de "basis regel" honda's van 25 jaar en ouder (of deze regel moet vervaagd zijn) wat mijns inziens niet wil zeggen dat liefhebbers niet welkom zijn.

als de nederlandse regering weer belasting wil gaan heffen op oldtimers dan raken ben ik benieuwd hoeveel "leden" we nog over houden, ja de vaste kern, maar dat geld voor veel autoclubs.

Ik heb altijd gehoopt dat echte liefhebbers die nu nog geen "HVN" auto bezitten maar wel een jongere honda, zoveel liefde voor het merk hebben dat ze in de loop van de tijd wel een oudere honda erbij kopen.
Dus waarom deze mensen niet koesteren!

als ik ongelijk heb hoor ik het graag

ronny
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

kale honda freak

Re: stelregel

Bericht door kale honda freak » di dec 18, 2012 07:59

Honda-ronny schreef:Als ik me goed herinner is de "basis regel" honda's van 25 jaar en ouder (of deze regel moet vervaagd zijn) wat mijns inziens niet wil zeggen dat liefhebbers niet welkom zijn.

als de nederlandse regering weer belasting wil gaan heffen op oldtimers dan raken ben ik benieuwd hoeveel "leden" we nog over houden, ja de vaste kern, maar dat geld voor veel autoclubs.

Ik heb altijd gehoopt dat echte liefhebbers die nu nog geen "HVN" auto bezitten maar wel een jongere honda, zoveel liefde voor het merk hebben dat ze in de loop van de tijd wel een oudere honda erbij kopen.
Dus waarom deze mensen niet koesteren!

als ik ongelijk heb hoor ik het graag

ronny
ik denk dat dit het enige juiste idee is

Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

Bericht door Honda-ronny » di dec 18, 2012 08:02

thanks
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

Hans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do nov 09, 2006 16:41
Locatie: Wagenborgen

Bericht door Hans » di dec 18, 2012 19:49

Dat denk ik ook, maar deze mensen worden hier volgens mij niet gekoesterd.
Ik ben een van die mensen die een jongere Honda heeft en best bereid is er een oudere bij te kopen, en heb dat al meermaals aangegeven.
Maar je hoort er nooit echt bij is mijn gevoel.
En er zijn hier mensen op het forum die, denk ik, zo'n 15 jaar geleden als eens bij mij aan de deur geweest zijn in een Aerodeck type 2.

Dus die weten dat ik een Hondafan ben in hart en nieren.
Afijn om een kort verhaal lang te maken. LOL

Gelukkig kan ik er mee leven maar 't is wel een beetje jammer.
Het zij zo. Bij de oosterburen zijn ze minder "picky".

Oke, beetje off-topic. Sorry.

Terug naar de koplamp van een veels te jonge Honda. xmas

Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

Bericht door Honda-ronny » di dec 18, 2012 20:00

Hoi hans,

VOlgens mijn stelling zou jij dus een persoon zijn die precies past in het HVN profiel. Dat jij nu het gevoel hebt dat je je niet echt thuisvoelt is mijns inziens niet prettig. Ja ik onderschrijf het feit dat in duitsland het iets anders is, heeft ook te maken met het soort mensen en belastingregels.

Ik hoop dat je gevoel veranderd in de loop van de tijd.

ps. ik krijg binnenkort waarschijnlijk twee super oldtimers erbij

civic 1.5I berlinette in superstaat 1985 3drs met 102.000km rood
crx 1.6I 1986 kleur grijs in heel erg mooie staat 104.000 km
de laatste is nog niet zeker, de 1.5I wel
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

Steff86

Bericht door Steff86 » di dec 18, 2012 20:02

Hey Ronny,

waar staat de term Berlinette voor?

Groetjes Stefan

Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

Bericht door Honda-ronny » di dec 18, 2012 20:06

speciale uitvoering in zwitserland

identiek aan onze 1.5I maar dan zonder open dak en hij heeft wel een geregelde katalysator aan boord met lambda sonde
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

Bart

Bericht door Bart » di dec 18, 2012 20:35

Pm voor de koplamp verstuurd.... :D



En ik hoor hier dan blijkbaar ook niet thuis dan :oops: :oops: :oops:.

Onderdelen van 25jaar en ouder telt dat ook? Anders zal ik mijn login maar wegdoen zeker....

Honda-ronny
Berichten: 1354
Lid geworden op: za sep 13, 2003 08:06
Locatie: Heijen

Bericht door Honda-ronny » di dec 18, 2012 20:38

Hoi bart

liefhebbers worden omschreven als personen die ook thuishoren bij de HVN, en volgens mij mag ik je toch wel als liefhebber noteren !!
Life starts above 9000 RPM
Keep on dreaming but please dream about HONDA
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" (De waarde van je leven kan gemeten worden aan het aantal keren dat je ziel diep geroerd wordt.)

Plaats reactie