Stabilisatiestang rubbers vervangen civic 85

Stel hem hier en misschien kan een ander lid je helpen.
Plaats reactie
Robert Itr

Stabilisatiestang rubbers vervangen civic 85

Bericht door Robert Itr » ma sep 05, 2011 19:37

Ben dus bezig om deze rubbers te vervangen aan beide kanten. Wie heeft dit vaker gedaan,ik heb er 3 rubbers redelijk op gekregen met een zelfgemaakt stukje gereedschap maar 1 rubber paste niet meer om het draadeindje heen. Is hier speciaal gereedschap voor om de boel bijelkaar te krijgen?

Robert Itr

Bericht door Robert Itr » zo sep 11, 2011 20:25

Toch zelf maar even creatief geweest en een langere bout gemonteerd,er is vast 1 of ander hulpgereedschap dat het wel kan maar dit is toch de kortste klap! Dank u

Blackrix
Berichten: 1194
Lid geworden op: do sep 18, 2003 20:12
Locatie: De Kiel
Contacteer:

Bericht door Blackrix » zo sep 11, 2011 21:52

Hoi Robert,

Helaas heb ik zelf bijna geen ervaring in het sleutelen aan een Civic type III. Anders had je van mij wel een antwoord gehad. Maar gelukkig is het opgelost. Ik weet dat er van deze Civic ook een vraagbaak is geweest, misschien kun je die nog op de kop tikken?

Blackrix
Een Accord uit 1981.......Een Civic uit 1979.......Een huis uit 1974.......Het houdt je van de straat!!!!!!!

Robert Itr

Bericht door Robert Itr » di sep 13, 2011 19:04

Heb ik,maar stond niet uitgebreid in over het monteren van de stbilisatiestang voor. Opzich heel simpel met het juiste materiaal en gereedschap.Maar dit was een immitatiesetje van moog. Het origineel was een ander principe. Geeft niks het is weer klaar :lol:

Plaats reactie